Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Γιορτή του φωτός σήμερα, Όλες του κόσμου οι Κυριακές (Απίστευτη ερμηνεία) - Νάντια Κοντογεώργη

Θανάσης Κωσταβάρας, «Μόνο με και για την Αγάπη σου»
 Μόνο με την Αγάπη σου μπορώ να
 επιζήσω. Να μη χαθώ μέσα στο μαύρο δάσος.
Ν’ αψηφήσω τον άγριο σκύλο που μ’
 ακολουθεί σα να ’ναι ο ίσκιος μου.
Μόνο με την Αγάπη σου. Να χτίσω ένα άλλο
 πρόσωπο. Να γίνω πάλι ένα μικρό αγόρι.
 Αθώο σαν το τρεχούμενο νερό. Και να
 γνωρίζω τον κόσμο μ’ ένα καινούργιο
 θάμπωμα. Μόνο με την Αγάπη σου μπορώ
 να λέω τραγούδια από άλλους, άγνωστους
 τόπους. Να γίνομαι ένας γρύλος άγρυπνος∙
 και να κεντώ τ’ όνομα σου, με στίχους
 αέρινους. Να μιλώ μόνο για σένα. Να σε
 καλημερίζω μ’ έναν φοβισμένο κορυδαλλό
 κρυμμένον στο στήθος μου∙ και να μου
 αποκρίνεσαι μ’ ένα ξεχασμένο μου ποίημα.
 Μόνο για την Αγάπη σου. Μπορώ να
 περνάω την κάθε μου μέρα απαγγέλλοντας
 τους πικρούς στεναγμούς και
αγιογραφώντας τους αίνους απ’ το μέγα θαύμα
του Έρωτα. Να σου λέω τέλος
καληνύχτα και να με παίρνεις μαζί σου,
 στον ύπνο σου. Για να με σεργιανίσεις
 μεθυσμένον στα μαγεμένα σου όνειρα.
 Μόνο με και για την Αγάπη σου μπορώ να
 γίνομαι όλο και πιο ανθρώπινος. Να
 φαίνομαι όλο και λιγότερο λυπημένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου