Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ " Λαϊκός Πολιτισμός και Εκπαίδευση", Καρδίτσα



1. Βάλτερ Πούχνερ , Καθηγητής  Πανεπιστημίου  Αθηνών
 «Το θέατρο σκιών και η   παιδευτική του αξία»

2. Κωνσταντίνος Μάγος , Λέκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
 «Ο ποντικός και η θυγατέρα του»:Το λαϊκό παραμύθι ως διαπολιτισμικό υλικό

3. Μαρία Κακάμπουρα , Επίκουρη Καθηγήτρια Φύλου και Λαογραφίας
   Γεώργιος Κατσαδώρος , λέκτορας λαογραφίας
   Αλέξανδρος Καπανιάρης , υποψήφιος διδάκτορας
   Γιώργος-Νεκτάριος Φιλιππάκης , κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης
«Η εμπειρία των βάσεων δεδομένων της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου

4. Μάγδα Ζωγράφου , Καθηγήτρια Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού-Εθνοχορολογίας στο ΤΕΕΦΑ- Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
 «Για μια συστηματική διδασκαλία του παραδοσιακού χορού στην εκπαίδευση»

5. Βασιλική Χρυσανθακοπούλου , Λέκτορας Κοινωνικής Ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και ΣΕΠ (Σύμβουλος-Καθηγήτρια  στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
  Ευγενία Αρβανίτη  , Λέκτορας (υπό διορισμό ) στο ΤΕΕΑΠΗ ΚΑΙ ΣΕΠ(Σύμβουλος-Καθηγήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
 «Εφαρμόζοντας τη μάθηση μέσω σχεδιασμού στη διδασκαλία της κοινωνικής λαογραφίας στο πανεπιστήμιο»

6. Ρενάτα Δαλιανούδη , Δρ μουσικολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών-Επιστημονικός συνεργάτης ΑΤΕΕΙ Ιονίων Νήσων-Συνεργαζόμενο επιστημονικό προσωπικό , Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-Λέκτορας υπό διορισμό , Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων «Ο λαϊκός πολιτισμός στην εκπαίδευση : Πολιτική-Αναπαράσταση-Ταυτότητες . Η περίπτωση του Ιόνιου Μουσικού Αρχείου»

7. Μαγουλιώτης Απόστολος , Αναπληρωτής Καθηγητής  , Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
   Τζένη Μωραΐτη , διδάσκουσα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
   Ελένη Αλεξανδρίδου , παιδαγωγός
«Η επίδραση της παρακολούθησης μιας παράστασης Καραγκιόζη στους φοιτητές και η διαφοροποίηση των απόψεών τους για τη χρήση και αξιοποίηση του συγκεκριμένου είδους λαϊκού πολιτισμού στην εκπαίδευση»

8. Γεώργιος Ευθυμίου , Καθηγητής Εφαρμογών Τμήματος  Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος Τ.Ε.Ι. Λάρισας-Παράρτημα Καρδίτσας
    Σκόνδρα Αναστασία , Δασοπόνος Τμήματος Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού ΠεριβάλλοντοςΤ.Ε.Ι. Λάρισας-Παράρτημα Καρδίτσας
«Τα παραδοσιακά επαγγέλματα σημαντικό εργαλείο για την οικοτουριστική ανάπτυξη των προστατευόμενων περιοχών»:Η συμβολή της εκπαίδευσης στη διάδοση και αναβίωση αυτών
9. Mένη Κανατσούλη , Καθηγήτρια Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΤΕΠΑΕΕ , Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
«Μεταφράσεις ελληνικών λαϊκών παραμυθιών»

10. Γεώργιος Παπαϊωάννου , Λέκτορας Μουσειολογίας του Τμήματος Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας του Ιόνιου Πανεπιστημίου
«Τα μουσεία λαϊκού πολιτισμού την εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας:ζητήματα σύνθεσης μουσειακού χώρου στο ψηφιακό περιβάλλον και δυνατότητες εκπαιδευτικής αξιοποίησης»

11.Αριστείδης Ν. Δουλαβέρας , Επίκουρος Καθηγητής Λαογραφίας Πανεπιστημίου Πελοποννήσου(Καλαμάτα)
«Η διδασκαλία του λαϊκού πολιτισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα από τα δημοτικά τραγούδια . Η περίπτωση «Του νεκρού αδελφού»

12.Ρέα Κακάμπουρα , Επίκουρη Καθηγήτρια Λαογραφίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών
    Μαρία Κέζα , Διευθύντρια 74ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
«Όταν οι γονείς μας ήταν παιδιά :Η ανταπόκριση των μαθητών σε ένα πρόγραμμα βιογραφικής διερεύνησης της οικογενειακής τους ιστορίας»

13.Δημήτριος Ράπτης , Λέκτορας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
«Ο λαϊκός μύθος στην εκπαίδευση . Άτυπες μορφές εκπαίδευσης , διαχρονικοί συμβολισμοί και σύγχρονο σχολείο»

14. Θωμάς Μπάκας , Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
«Ο παροιμιακός και ο αποφθεγματικός λόγος για την εκπαίδευση και τη διοίκηση»

15.Τριανταφυλλιά Νικολούδη , Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής 7ης Περιφέρειας
«Μια φορά κι έναν καιρό , το λαϊκό παραμύθι πήγε σε ένα σχολειό…»

16. Κάντζου Νίκη , Υποψήφια Διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών
      Τριανταφυλλιά Νικολούδη , Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής 7ης  Περιφέρειας
«Με αφορμή…μια παγκόσμια ημέρα . Αναπτύσσοντας τη διαπολιτισμική  ευαισθητοποίηση μέσα από το λαϊκό πολιτισμό . Η περίπτωση εθελοντικής συνεργασίας εκπαιδευτικών με το Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης της Αθήνας»

17. . Κάντζου Νίκη , Υποψήφια Διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών
«Μαθησιακές εμπειρίες Λαϊκού πολιτισμού στην προσχολική εκπαίδευση .»Κουμπί «…ένα παραδοσιακό παιχνίδι στην τάξη μας

18. Αθηνά Ντούλια , Σχολική Σύμβουλος (Χανιά)
«Λαϊκός Πολιτισμός και εκπαίδευση: Μια σχέση δυναμικής αλληλοεπίδρασης και συνεργασίας . Η παιδαγωγική σημασία της ενασχόλησης των παιδιών με το λαϊκό πολιτισμό: Ένα παράδειγμα»

19. Σουλτάνα Κοζιού , Φιλόλογος-Μουσικολόγος-Διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών
«Φύλλο , ταυτότητες , παρελθόν-παρόν . Από την εθνομουσικολογική έρευνα σε μια εκπαιδευτική εφαρμογή»

18. Ζωή Μάργαρη , Ερευνήτρια στο Κέντρο Ερεύνης της ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
«Εκπαίδευση και σύγχρονες επιτελεστικές πρακτικές . Η περίπτωση του χορού»

19. Ιωάννης Πλεμμένος , ερευνητής στο Κέντρο Ερεύνης της ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
«Ο ηδύλαλος κελαδιστής»:Η συμβολή του Ιωάννη Σακελλαρίδη στην προβολή και ένταξη της δημοτικής μουσικής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα»

20. Χριστίνα Βέικου , τ. Λέκτορας Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου
«Αναπαράσταση του παρελθόντος και πρόσληψη του παρόντος: Η διδακτική χρήση της ιστορίας , της Λαογραφίας και της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας»

21. Ελευθερία Γκαρτζονίκα , Διδάκτορας – Σχολική Σύμβουλος Δ/νση Δ/βάθμιας  Εκ/σης Δ΄Αθήνας
«Χορός και λαϊκά δρώμενα: Μια πρόταση διδασκαλίας για την υποχρεωτική εκ/ση

22. Δέσποινα Δαμιανού , Επίκουρη Καθηγήτρια Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
«Οι αιτιολογικές παραδόσεις και οι αιτιολογικές αφηγήσεις ως εργαλείο διδασκαλίας του γραπτού λόγου

23. Στέλλα Βατούγιου , Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Λαογραφίας-Πτυχιούχος Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου
«Η ιστορικότητα του λαϊκού πολιτισμού και η εκπαιδευτική λειτουργία»

24. Ευαγγελία Τσιαντούλη Ευανθία , Διδάκτορας Παιδαγωγική – Νηπιαγωγός
«Ο λαϊκός πολιτισμός της περιοχής στην αίθουσα του νηπιαγωγείου»

25. Στέλλα Νάκη , Φιλόλογος-Εκ/κός Δ/θμιας Εκ/σης-Δρ Διδακτικής της Λογοτεχνίας
«Η λαϊκή λογοτεχνία στα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας του γυμνασίου: Προβληματισμοί σχετικά με τη διδασκαλία της . Διδακτική πρόταση για το λαϊκό παραμύθι . Το πιο γλυκό ψωμί»

26. Ζαχαρούλα Καράβα , Δρ Π.Τ.Δ.Ε. Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
«Ένας παραμυθάς στην τάξη μας . Το παραμύθι μέσα σε σενάρια διδασκαλίας»

27. Ανδρομάχη Οικονόμου , Δρ Εθνολόγος , Κύρια Ερευνήτρια Κέντρου Λαογραφίας Ακαδημίας Αθηνών
«Υλικός πολιτισμός-Μουσεία-Εκπαίδευση:οι συντεταγμένες και οι δυναμικές μιας διαδραστικής σχέσης»

28. Βασίλης Ι. Γεργατσούλης , Διδάκτορας Λαογραφίας Πανεπιστημίου Αθηνών-Δ/ντής 23ου Δημοτικού Σχολείο Νίκαιας
«Από τη γοητεία του μύθου και του παραμυθιού στον ορθό λόγο της επιστήμης : Μια διδακτική προσέγγιση»

29. Καλλιόπη Ξανθάκου , Φιλόλογος-Εκ/κός Δ/θμιας Εκ/σης- Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Λαογραφίας Τμήματος Φιλολογίας Ε.Κ.Π.Α.
«Από το σχολικό στο μουσειακό περιβάλλον , ανακαλύπτοντας στοιχεία λαϊκού πολιτισμού: Μια διδακτική εμπειρία»

30. Αναστασία Ευσταθίου , Εκ/κός Mrs στις Επιστήμες της Αγωγής-Δ/ντρια 2ου Δημοτικού Σχολείου Ακράτας-Συγγραφέας
«Η Γερακίνα της παράδοσης συναντά τη σχολική τάξη . Μαθητές Συν-δημιουργοί της διαδραστικής Γερακίνας»

31. Αναστασία Χείλαρη , Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στη Δ/βάθμια Εκ/ση-Msc Λαογραφία-Ανθρωπολογία του Χορού
«Χορός και εθνική ταυτότητα :Το παράδειγμα της ένταξης του Τσακώνικου χορού στα σχολικά αναλυτικά προγράμματα»

32. Ελένη Κοβάνη , Δ/ντρια Ερευνών στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών
«Συμβολικές εικόνες παιδείας και η διττή έννοια του καιρού…στο λαϊκό πολιτισμό»

33. Νίκη Δάφνη , Φιλόλογος - Μουσειοπαιδαγωγός στο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης
«Ο λαϊκός πολιτισμός και η μουσειοπαιδαγωγική πρακτική του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης»

34. Τσερπές Γεώργιος , Φιλόλογος – Μεταπτυχιακός Φοιτητής Λαογραφίας
«Πτυχές του Λαϊκού πολιτισμού των παιδιών στη σχολική ζωή . Το παράδειγμα του 1ου Γυμνασίου Αχαρνών»

35.Δηήτρης Β. Προύσαλης , Δάσκαλος – Αφηγητής Λαϊκών Παραμυθιών – Μεταπτυχιακός Φοιτητής Λαογραφίας Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών
«Η αφήγηση των λαϊκών παραμυθιών ως εργαλείο στη διαπολιτισμική εκ/ση»

36. Ζωή Χασιώτη , Φιλόλογος – Μουσειολόγος – Υποψήφια Διδάκτορας  Λαογραφίας Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
« Οι αφηγήσεις λαϊκών παραμυθιών στο μουσείο και η συμβολή τους στην ενίσχυση της γλωσσικής καλλιέργειας των μαθητών της πρώτης τάξεως του γυμνασίου»

37. Ελισσάβετ Παπάζογλου , Κοινωνική Ανθρωπολόγος
«Οι διαδικτυακοί τόποι των ιστορικών – λαογραφικών μουσείων και ο παιδαγωγικός – εκπαιδευτικός τους χαρακτήρας : η ελληνική πραγματικότητα»

38. Αθηνά Σιδέρη , Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Msc Διδακτικής και Ψυχολογικής Μεθοδολογίας Πανεπιστημίου Lquila Iταλίας - msc Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητικής Αναψυχής  Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
«Η ανάδειξη του τοπικού χορευτικού ρεπερτορίου μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα της φυσικής αγωγής»

39. Δανάη Σουλιώτη , Υποψ. Διδάκτορας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό Δίπλωμα από το Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ., κάτοχος δυο Πτυχίων : Ιστορίας - Αρχαιολογίας  του Α.Π.Θ. και Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας
«Τα ελληνικά λαϊκά παραμύθια στα Ανθολόγια για το δημοτικό σχολείο : στοιχεία λαϊκού πολιτισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση»

40. Στέλλα Αλεξίου , Υποψήφια διδάκτορας Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Πανεπιστημίου Κύπρου
« Η λαϊκή παράδοση της Κύπρου ως στοιχείο της πολιτιστικής ταυτότητας του νησιού: μια δοκιμή διδασκαλίας και πράξης»

41. Αρβανιτίδου Ζωή , Υποψήφια διδάκτορας Λαογραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
      Ράπτου Ευαγγελία , Υποψήφια Διδάκτορας Λαογραφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
«Ενσωματώνοντας τις παραστατικές τέχνες στη μαθησιακή διαδικασία»

42. Δημήτριος Σταφίδας , Υποψήφιος Διδάκτορας –Πτυχιούχος Π.Τ.Ε.Δ. Παν. Πατρών
      Βασιλική Σταφίδα , Π.Ε.70-Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχοπαιδαγωγική και την Ειδική Αγωγή
« Σύζευξη σχολείου και μουσείου μέσω εφαρμογής εκπαιδευτικών προγραμμάτων . Το παράδειγμα των  μουσείων της Αγιάσου Λέσβου»

43. Αγγελική Κουμνά , Αρχαιολόγος Δ/νσης Αναστήλωσης Νεώτερων και σύγχρονων Μνημείων
      Μαρία Ε. Κυαμέτη , Αρχαιολόγος Δ/νσης Αναστήλωσης Νεώτερων και σύγχρονων Μνημείων
«ηΗ λαϊκή αρχιτεκτονική του 19ου και 20ού αιώνα και η εκπαίδευση του μαθητικού και ενήλικου κοινού : Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΔΑΝΣΜ στην Π/θμια και Δ//θμια Εκ/ση με θέμα τις λαϊκές οικίες της Πλάκας και του τετραγώνου της «Αυλής των θαυμάτων» στην Αθήνα»

44. Γεράσιμος Τσιμπλούλης , Εξωτερικός Συνεργάτης Μουσείου Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Πηλίου
«Δράσεις στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Πηλίου (Μακρινίτσας)

45. Βάσω Κιούση , Μουσικός , Δ/ντρια του Ελληνικού Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού Κορωπί Αττικής
«Γεφυρώνουμε μορφές λαϊκού πολιτισμού της περιοχής μας με την καθημερινότητα του σήμερα μέσα από εκπαιδευτικά σενάρια/ προγράμματα και έκδοση αυθεντικού υλικού»

46. Χριστίνα Αγρογιάννη – Κανελλοπούλου , Λογοτέχνης , μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών
«Άτυπες μορφές εκ/σης: οικογενειακό περιβάλλον , κοινότητα , πολιτιστικοί/χορευτικοί σύλλογοι»

47. Τζέλλα Σοφία , Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής
«Τα κάλαντα της 1ης Μάρτη (χελιδονίσματα)και του Λαζάρου και η ένταξή τους στο σχολικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα»

48. Ευανθία Στεργιούλη , Πτυχιούχος Τμήματος Ιστορίας Ιόνιου Πανεπιστημίου , Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Ιόνιου Πανεπιστημίου , Φοιτήτρια στο Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος
Δρ Αχιλλέας Τσιρούκης , Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος
Ευαγγελία Στεργιούλη , Mcs . Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Έργων Υποδομής
Αναστασία Σκόνδρα , Μηχανικός Γεωτεχνολογίας Περιβάλλοντος ΤΕΙ Λάρισας
«Το πολιτιστικό τοπίο , σημαντικό μέσο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»

49. Αντώνιος Παπαμιχαήλ , Καθηγητής Δ/βάθμιας Εκ/σης
Θεοδώρα Α. Παπαμιχαήλ , Φοιτήτρια του Τμήματος Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιόνιου Πανεπιστημίου
«Εθνικές εορτές  και αναπαραστάσεις δρώμενων στα σχολεία»

50. Παρασκευή Σδρόλια , Διευθύντια Δημοτικής Βιβλιοθήκης Δήμου Καρδίτσας
Μαρίνα Κρανιά , Πτυχιούχος Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α.
Ευανθία Στεργιούλη , , Πτυχιούχος Τμήματος Ιστορίας Ιόνιου Πανεπιστημίου , Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Ιόνιου Πανεπιστημίου , Φοιτήτρια στο Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος
Πολυξένη Μπριάνα ,
« Μάθε τέχνη κι άστηνε …Η ανάδειξη των παλιών επαγγελμάτων στην περιοχή της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας ως γνωστική και διδακτική εμπειρία στα παιδιά της Π/θμιας Εκπ/σης

51. Απόστολος Φιρφιρής , Καθηγητής Φυσικής Αγωγής – Σχολικός Σύμβουλος
Τοπικός λαΙκός πολιτισμός και εκπ/ση

52. Αλέξανδρος Γκίκας , Δ/ντής Γενικού Λυκείου Προαστίου ΠΕ01
Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού λεξικού για τη διάσωση του τοπικού γλωσσικού ιδιώματος στα Σέλλανα»

53. Μαρία Μπάρκα , Αρχειονόμος- Βιβλιοθηκονόμος-Mcs Λαογραφίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
«H διδασκαλία των παραδοσιακών χορών στην εκπαιδευτική διαδικασία : Αποτύπωση ή διαμόρφωση της χορευτικής ταυτότητας μιας κοινότητας»

54. Νικόλαος Πολύζος , Μ.ed.& guot , δημιουργική γραφή  & guot Πανεπιστημίου Μακεδονίας
«Ο λαϊκός πολιτισμός στη δισκογραφία της Μαρίζας Κωχ :Από την ακρόαση στη δημιουργική γραφή»

55. Θεοδώρα Αραμπατζή , 5ο Ε.Ι.Δ.Ε. Μονάχου , Διεθνής Βιβλιοθήκη Νεότητας Μονάχου
«Το μουσείο γκρεκάνικου πολιτισμού στο ελληνόφωνο χωριό “galimera” της Grecia selentina ( Casa Museo dela Civilta Contadina e della cultura grika): Μια συγκριτική μουσειοππαιδαγωγική προσέγγιση

56. Νικόλαος Γραικός , Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης κ. Μακεδονίας
«Εθνογραφικές δράσεις και μουσείο . Το παράδειγμα του εκπαιδευτικού προγράμματος Λαογραφική Συλλογή του Μουσείου Κονταριώτισσας Πιερίας»

57. Θεοδοσία Ράπτου , Δασκάλα-Μουσειοπαιδαγωγός
Χαρά Κανάρη , Εκπ/κός Ειδικής Αγωγής-Μουσειοπαιδαγωγός
«Από το σχολείο στο λαογραφικό μουσείο:Μια διαδρομή ενδυνάμωσης των εκπ/κών»

58. Αικατερίνη Αδάμ , ΕΑΠ-Μουσικός(ΤΕ)
Μαριλένα Γύπαρη , Εκ/κός Β/θμιας Εκ/σης , Γαλλικής Φιλολογίας
«Η μετασχηματίζουσα μάθηση και η εφαρμογή της στην παραδοσιακή μουσική και τη λαογραφία»

59. Σεραφείμ Ψαρράς , Δάσκαλος
«Διοχέτευση της συλλογικής μνήμης σε παιδιά μέσα από την προφορική ιστορία . Το παράδειγμα του υψώματος 731»

60. Μαρία Κυαμέτη Τελειόφοιτη μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Α.Π.Θ.
Η παιδαγωγικοποίηση του ελληνικού λαϊκού παραμυθιού»

61. Θεοφάνης Κουβούνας , Γεωπόνος- Καθηγητής Σχολικής Τεχνολογίας
«Μουσεία και Σχολική τεχνολογία»

62. . Δημήτριος Σταφίδας , ΠΕ70 , διδ. Πανεπιστημίου Innsbruck
Βασιλική Σταφίδα , ΠΕ70 , Μεταπτυχ. Π.Τ..Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών
«Σύζευξη σχολείου και Μουσείου μέσω εφαρμογής εκ/κών προγραμμάτων . Το παράδειγμα των μουσείων της Αγιάσου Λέσβου

63 . Αγγελική Ρουμελιώτη , Πελοποννησιακό Λαογραφικό Μουσείο
«Η πολιτιστική κληρονομιά ως κινητήρια δύναμη για την καινοτομία και πηγή έμπνευσης


64 . Μιχάλης Μερακλής , Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών –Πρόεδρος Λαογραφικής Εταιρείας

65 . Χρήστος Παπακώστας , Ειδικός Επιστήμων του Τμήματος Πολιτισμικής Διαχείρισης και Νέων Τεχνολογιών Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας

66 . Ευάγγελος Αυδίκος , Καθηγητής στο Τμήμα Ιστορίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας- Πρόεδρος του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου
Παρασκευή Ζαβιτσάνου, νηπιαγωγός, μεταπτυχιακή φοιτήτρια , Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας



67 . Παύλος Κάβουρας , Καθηγητής Τμήματος Μουσικών Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών

68. Ευανθία Στηβανάκη , Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Μουσικών Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών

69. Κων/νος Μαλαφάντης , Πρόεδρος Παιδαγωγικής Εταιρείας












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου